Thursday, April 14, 2011

Doa seorg anak..

"YaAllah, biarlah aku yang jadi pengganti Mama. Pindahkanlah kesakitan Mama itu kepada diriku. Aku tak sanggup melihat Mama menanggung kesakitan. Berikanlah nikmat kesihatan kepada Mama. Ampunkanlah segala dosanya. Dan kurniakanlah kesejahteraan kepada Mama & Abah di dunia dan akhirat."

"Panjangkanlah umur Mama dan Abah agar aku berpeluang untuk membalas segala jasa mereka. Biarlah aku pergi dulu menghadap-Mu, daripada mereka.Sesungguhnya, aku tidak sanggup kehilangan mereka. Biar mereka yang kehilangan aku, jangan aku yang kehilangan mereka. Merekalah nyawaku YaRabbi ! Terima kasih Mama, Abah atas doa dan restu yang kalian berikan,yang setia menemani anakmu ini dalam perjuangan menuntut ilmu.Berjayanya kami, anak-anakmu adalah berkat doamu dan rahmat MahaPencipta."

di petik dari iLuvislam.com

No comments:

Post a Comment